Mese festive in Ajunul Craciunului si in ziua de Craciun
Concert de Craciun la Palatul Imperial HOFBURG
Transport avion Austrian Airlines | 5 zile
22 decembrie | BUCURESTI – VIENA
Intalnire la ora 07:20 in aeroportul HENRI COANDA (OTOPENI) cu insotitorul de grup si check in pentru zborul Austrian Airlines OS790 cu decolare la ora 09:50. Sosire la Viena la ora 10:30. Tur de oras Viena cu ghid local de limba romana. Tur panoramic, din autocar, de-a lungul celebrului Ring Vienez: Ministerul de razboi, MAK-muzeul de arta contemporana, Opera de Stat, Muzeul de Arte Frumoase, Muzeul National de Istorie, Palatul Imperial Hofburg - fosta resedinta de iarna a dinastiei Habsburgilor, Piata Maria Thereza, Parlamentul, Primaria, Burgtheater si Biserica Votiva. Tur pietonal in centrul istoric: Palatul Hofburg, Catedrala Sf.Stefan. Transfer la hotel si cazare. Cazare Hotel AUSTRIA TREND ANANAS 4* situat central sau similar Viena.
23 decembrie | VIENA– PIATA DE CRACIUN
Mic dejun. Timp liber la dispozitie. Va recomandam vizitarea renumitei Piete de Craciun de la Viena din Piata Primariei. Una dintre cele mai cunoscute si mai vizitate Piete de Craciun se deschide in fiecare an in piata Primariei din Viena. Vizitatorii regasesc aici un amestec placut de culoare, muzica, lumina si diversitate culturala care invaluie atmosfera intr-un cadru feeric. Cazare Hotel AUSTRIA TREND ANANAS 4* situat central sau similar Viena.
24 decembrie | ABATIA MELK – DEFILEUL DUNARII – AJUNUL CRACIUNULUI
Mic dejun. Optional, Excursie la ABATIA MELK & DEFILEUL DUNARII WACHAU. Abatia Melk impresioneaza prin maretia sa si farmecul deosebit al zonei in care se afla. Aici se afla cea mai mare biblioteca din lume. Intoarcere la Viena pe defileul Dunarii Wachau. Vom urma cel mai frumos traseu al Dunarii, stramtoare cunoscuta sub numele de Wachau. Puteti admira Castele medievale, sate pitoresti si celebrele plantatii viticole. Dupa amiaza, timp liber la dispozitie in Viena. Seara, va invitam la un eveniment privat, Cina Festiva de Craciun „Interra Christmas Dinner” la Hotel Austria Trend Ananas 4* (include: cina de Craciun meniu festiv, pachet de 2 bauturi incluse, decoratiuni de Craciun, muzica ambientala de sezon). Cazare Hotel AUSTRIA TREND ANANAS 4* situat central sau similar Viena.
25 decembrie |VIENA–PALATUL SCHONBRUNN–CONCERTUL EXTRAORDINAR DE CRACIUN
Mic dejun. Dimineata intalnire cu insotitorul si transfer cu autocarul la Palatului Schönbrunn pentru vizitarea Pietei de Craciun de la Schonbrunn. Timp liber pentru cumparaturi. Odinioara in Palatul Schönbrunn locuiau vremelnic Maria Tereza, Imparatul Franz Josef, Imparateasa Elisabeta si alti reprezentati ai familiei imperiale. Aici puteti opta pentru o vizita a palatului cu audio-guide in limba romana sau o vizita la Gradina zoologica Imperiala (biletele de intrare se achita la fata locului). Transfer cu autocarul inapoi la hotel. Timp liber la dispozitie. La ora 18:00 servirea cinei la restaurant local (meniu 3 feluri, apa si paine incluse, fara bauturi). Ora 20:30 – Concert Extraordinar de Craciun la Palatul Imperial HOFBURG al celebrei orchestre „Wiener Hofburg-Orchester”. Peste 40 de muzicieni si 4 solisti de opera va vor fascina cu faimoasa muzica a lui Mozart si Strauss intr-o „atmosfera imperiala” la Palatul Imperial „Hofburg”. Transferul inclus cu autocarul hotel-Palatul Hofburg-hotel. Cazare Hotel AUSTRIA TREND ANANAS 4* situat central sau similar Viena.
26 decembrie | VIENA – RINGSTARSSE – PALATUL HOFBURG - BUCURESTI
Mic dejun. Zi libera la dispozitie pentru vizitarea Vienei. Va sugeram o plimbare pietonala pe Ringstrasse si o vizita la Palatul Imperial Hofburg – Apartamentele Imperiale, Museum Quartier sau Palatul Belvedere unde se gaseste cea mai mare colectie din lume Gustav Klimt. Transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul companiei Austrian Airlines OS785 cu decolare la ora 15:50. Aterizare in Bucuresti la ora 18:25.
Sfarsitul pachetului de servicii.
Servicii incluse:
-Bilet de avion Bucuresti - Viena - Bucuresti, compania Austrian Airlines
-1 Bagaj de mana de 8 kg si 1 bagaj de cala de 23 kg incluse !
-Taxele de aeroport si combustibil (pot suferi modificari pana la emiterea biletelor de avion cu 7-9 zile inainte de plecare, in functie de evolutia pretului petrolului sau in urma majorarii de catre autoritatile aeroportuare)
-4 nopti cazare cu mic dejun Hotel Austria Trend ANANAS 4* situat central sau similar
-Tur de oras Viena cu ghid local de limba romana
-Transfer hotel - Palatul Schonbrunn cu vizitarea Pietei de Craciun de la Schonbrunn – hotel
BONUS:
-Cina Festiva de Craciun „Interra Christmas Dinner” la Hotel Austria Trend Ananas 4*
-Cina la restaurant local in ziua de 25 decembrie
-Biletul cat.A la Concertul Extraordinar de Craciun al Wiener Hofburg Orchester la Palatul Imperial Hofburg (in valoare de 90 Euro/persoana) – transfer dus intors inclus
-Transferuri aeroport – hotel – aeroport
-Insotitor de grup
Servicii neincluse:
• Asigurarea medicala, asigurarea storno cu protectie COVID (recomandata, se emite in aceeasi zi cu contractul),
• Intrarile la obiectivele turistice
• Excursiile optionale
• Taxele de oras (acolo unde se aplica, se achita la receptia hotelului)
Excursii optionale tarife valabile pentru minim 20 de participanti
• Defileul Dunarii de la Wachau: 45 Euro/adult, 35 Euro/copil 2-11,99 ani
Include: transport autocar, ghid insotitor, bilet de intrare si vizita ghidata abatia Melk
NOTA: Tarifele excursiilor optionale sunt valabile la data publicarii programului. Acestea pot suferi modificari. Tarifele finale vor fi comunicate inainte de plecare. Zilele de desfasurarea ale excursiilor optionale sunt informative; vor fi reconfirmate de insotitorul de grup la destinatie.
Transferuri la aeroportul Otopeni/Piata Victoriei din urmatoarele orase:
• Constanta (50 Euro/pers.), Medgidia (45 Euro/pers.), Cernavoda (45 Euro/pers.), Fetesti (45 Euro/pers.), Slobozia (45 Euro/pers.)
• Brasov (36 Euro/pers.), Predeal (32 Euro/pers.), Sinaia (30 Euro/pers.), Campina (25 Euro/pers.), Ploiesti (20 Euro/pers.)
• Pitesti (28 Euro/pers.)
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSFERUL DIN PROVINCIE
Transferul se rezerva odata cu pachetul turistic DOAR la cererea expresa a turistului! Ulterior acesta nu mai poate fi confirmat decat in limita locurilor disponibile si cu minim 21 de zile inainte de plecare.
Tarifele mentionate mai dus sunt pe persoana, valabile pentru ambele sensuri (dus-intors).
• TRANSFERUL DIN PROVINCIE la punctele de imbarcare sau la aeroport este oferit de touroperator cu ajutorul partenerilor sau cu masini proprii. Daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doar la cerere si doar daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
• Prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata.
• Pasagerii care beneficiaza de TRANSFER au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau Tour Operator-ului un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Tour Operatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor, care au drept consecinta pierderea avionului. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de pasager.
• Transferurile sunt asigurate de Tour Operator cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri SAU cu mijloace auto din flota proprie (autoturisme pentru 1-4 pasageri, microbuze de 6, 8 respectiv 15 locuri, midiautocar de 26 de locuri). Pasagerii vor fi anuntati cu 2-3 zile inainte de plecare care sunt detaliile finale legate de transfer (loc de preluare, ora, mijloc de transport).
• La returul din excursie turistii care beneficiaza de transfer vor primi cu 1-2 zile inainte de retur, pe numarul de telefon transmis la rezervare, voucher-ul de transfer (in cazul in care acesta se realizeaza cu ajutorul companiilor de transport partenere; in caz contrar, pasagerii vor fi asteptati la aeroport de catre soferii nostri, cu placuta cu Interra).
• Daca Tour Operatorul are de asigurat in aceeasi zi transferuri pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau nu.
• Tour Operatorul nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
• Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare.
• Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta.
DOCUMENTE DE CALATORIE
• Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, CARTEA DE IDENTITATE SAU PASAPORTUL, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta.
• Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
• Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90
zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia)
• Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
• Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.
• In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate.
• Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul.
• Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.
CAZARE SI PROGRAMUL EXCURSIEI
• Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
• Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
• Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single.
• Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSPORTUL CU AUTOCARUL
• Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 20 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul inscris pe prezentul voucher.
• Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA ZBORUL CU AVIONUL:
• Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
• Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism.
• Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
• Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza.
• Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.
TURIST: Am luat la cunostinta si sunt de acord cu programul turistic si cu cele mentionate mai sus:_____________________
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.
Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!