Transport avion AUSTRIAN AIRLINES
29 Decembrie | BUCURESTI – VIENA – TUR DE ORAS
Intalnire la ora 07:30 in aeroportul HENRI COANDA (OTOPENI) cu insotitorul de grup si check in pentru zborul companiei Austrian Airlines OS790 cu decolare la ora 09:50. Sosire la Viena la ora 10:30. Tur de oras Viena cu autocar si ghid local de limba romana. Tur panoramic, din autocar, de-a lungul celebrului Ring Vienez: Ministerul de razboi, MAK-muzeul de arta contemporana, Opera de Stat, Muzeul de Arte Frumoase, Muzeul National de Istorie, Palatul Imperial Hofburg - fosta resedinta de iarna a dinastiei Habsburgilor, Piata Maria Thereza, Parlamentul, Primaria, Burgtheater si Biserica Votiva. Tur pietonal in centrul istoric: Palatul Hofburg, Catedrala Sf.Stefan. Transfer la hotel. Cazare Hotel AUSTRIA TREND ANANAS 4* situat central sau similar Viena.
30 Decembrie | VIENA – HEILIGENKREUTZ – MAYERLING
Mic dejun. Timp liber la dispozitie sau optional, Excursie la Heiligenkreutz & Mayerling. Manastirea Heiligenkreutz, cea mai veche manastire Cisterciana din lume locuita continuu, este una dintre cele mai frumoase manastiri medievale, fondata in anul 1133 de catre Leopold III de Babenberg, Heiligenkreutz adaposteste astazi mormantul ultimului membru al familiei Babenberg. De la Heiligenkreutz ne indreptam spre Castelul Mayerling. Fost domeniu imperial de vanatoare, Mayerling este in locul unde mostenitorul tronului Austriei, Printul Rudolf, s-a sinucis in anul 1886, impreuna cu iubita sa Maria Vetsera in varsta de numai 17 ani. In urma acestui incident, castelul a fost reconstruit, iar pe locul unde se afla camera printului a fost ridicata o biserica, altarul fiind amplasat chiar pe locul patului in care a murit printul. Intoarcere la Viena. Seara va recomandam o vizita la Piata din fata Primariei, frumos amenajata pentru sarbatorile de iarna. Cazare Hotel AUSTRIA TREND ANANAS 4* situat central sau similar Viena.
31 Decembrie | VIENA - LA MULTI ANI 2024 !
Mic dejun. Timp liber la dispozitie. Astazi va recomandam o vizita la Museum Quartier sau Palatul Belvedere, unde se gaseste cea mai mare colectie din lume Gustav Klimt (biletele de intrare se achita la fata locului). Seara, optional, Cina festiva de Revelion la un restaurant local (programul si tarifele vor fi stabilite in luna decembrie). Cazare Hotel AUSTRIA TREND ANANAS 4* situat central sau similar Viena.
01 Ianuarie | VIENA – PALATUL SCHONBRUNN & PIATA DE ANUL NOU
Mic dejun. In prima parte a zilei va propunem o deplasare pietonala cu insotitorul de grup la Palatul Schonbrunn pentru vizitarea Pietei de Anul Nou de la Palatul Schönbrunn. Aici mai puteti opta pentru o vizita a palatului cu audio-guide in limba romana sau o vizita la Gradina Zoologica Imperiala (biletele se achita la fata locului). Dupa amiaza timp liber la dispozitie pentru vizite individuale. Va recomandam o plimbare pe Ringstrasse sau o vizita la Palatul Imperial Hofburg – Apartamentele Imperiale. Timp liber la dispozitie. Cazare Hotel AUSTRIA TREND ANANAS 4* situat central sau similar Viena.
02 Ianuarie | VIENA - ABATIA MELK & VALEA DUNARII – BUCURESTI
Mic dejun. Optional, Excursie pe Defileul Dunarii – Wachau si Abatia Melk. Punctul culminant al acestei excursii este vizita la Abatia Melk. Considerata a fi “Leaganul Austriei” si “Perla Barocului”, Abatia Melk impresioneaza prin maretia sa si farmecul deosebit al zonei in care se afla. Aici se afla cea mai mare biblioteca din lume. Intoarcerea in Viena se face prin Defileul Dunarii Wachau. Prin acest peisaj romantic plin de istorie si legende, Dunarea isi croieste drumul pe langa sate incantatoare si podgorii intinse, iar castelele vechi sunt o dovada vie a importantei acestor vechi drumuri comerciale. Dintre acestea, Dürnstein este cunoscut in mod deosebit pentru ca aici a fost inchis regale Richard Inima de Leu, asteptand rascumpararea care trebuia sa ajunga din Anglia. Intoarcere in Viena si transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul Austrian Airlines OS787 cu decolare la ora 21:15. Aterizare in Bucuresti la ora 23:50.
Servicii incluse:
• Bilet de avion Bucuresti – Viena – Bucuresti, compania Austrian Airlines
(include 1 bagaj de mana de pana la 8 kg/persoana si un bagaj de cala de 23 kg/persoana)
• Taxele de aeroport si combustibil (pot suferi modificari pana la emiterea biletelor de avion cu 7-9 zile inainte de plecare, in functie de evolutia pretului petrolului sau in urma majorarii de catre autoritatile aeroportuare)
• 4 nopti cazare cu mic dejun la Hotel Austria Trend ANANAS 4* situat central sau similar
• Tur de oras Viena cu autocar si ghid local
• Vizitarea Pietei de Anul Nou de la Palatul Schönbrunn
• Transferuri aeroport - hotel – aeroport
• Insotitor de grup
Servicii neincluse:
• Asigurarea medicala, asigurarea storno cu protectie COVID (recomandata, se emite in aceeasi zi cu contractul),
• Intrarile la obiectivele turistice
• Excursiile optionale
• Cina de Revelion (meniul, tariful si programul va fi stabilit in luna decembrie)
Excursii optionale tarife valabile pentru minim 25 de participanti
• Defileul Dunarii de la Wachau: 65 Euro/adult, 55 Euro/copil 2-11,99 ani
Include: transport autocar local, ghid insotitor, bilet de intrare si vizita ghidata abatia Melk
• Excursie la Heiligenkreutz & Mayerling: 65 Euro/adult, 55 Euro/copil 2-11,99 ani,
Include: transport autocar local, insotitor de grup, biletele de intrare la Heiligenkreutz si Mayerling.
NOTA: Tarifele excursiilor optionale sunt valabile la data publicarii programului. Acestea pot suferi modificari. Tarifele finale vor fi comunicate inainte de plecare. Zilele de desfasurarea ale excursiilor optionale sunt informative; vor fi reconfirmate de insotitorul de grup la destinatie.
Transferuri la aeroportul Otopeni/Piata Victoriei din urmatoarele orase:
• Constanta (50 Euro/pers.), Medgidia (45 Euro/pers.), Cernavoda (45 Euro/pers.), Fetesti (45 Euro/pers.), Slobozia (45 Euro/pers.)
• Brasov (36 Euro/pers.), Predeal (32 Euro/pers.), Sinaia (30 Euro/pers.), Campina (25 Euro/pers.), Ploiesti (20 Euro/pers.)
• Pitesti (28 Euro/pers.)
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSFERUL DIN PROVINCIE
Transferul se rezerva odata cu pachetul turistic DOAR la cererea expresa a turistului! Ulterior acesta nu mai poate fi confirmat decat in limita locurilor disponibile si cu minim 21 de zile inainte de plecare.
Tarifele mentionate mai dus sunt pe persoana, valabile pentru ambele sensuri (dus-intors).
• TRANSFERUL DIN PROVINCIE la punctele de imbarcare sau la aeroport este oferit de touroperator cu ajutorul partenerilor sau cu masini proprii. Daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doar la cerere si doar daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
• Prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata.
• Pasagerii care beneficiaza de TRANSFER au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau Tour Operator-ului un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Tour Operatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor, care au drept consecinta pierderea avionului. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de pasager.
• Transferurile sunt asigurate de Tour Operator cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri SAU cu mijloace auto din flota proprie (autoturisme pentru 1-4 pasageri, microbuze de 6, 8 respectiv 15 locuri, midiautocar de 26 de locuri). Pasagerii vor fi anuntati cu 2-3 zile inainte de plecare care sunt detaliile finale legate de transfer (loc de preluare, ora, mijloc de transport).
• La returul din excursie turistii care beneficiaza de transfer vor primi cu 1-2 zile inainte de retur, pe numarul de telefon transmis la rezervare, voucher-ul de transfer (in cazul in care acesta se realizeaza cu ajutorul companiilor de transport partenere; in caz contrar, pasagerii vor fi asteptati la aeroport de catre soferii nostri, cu placuta cu Interra).
• Daca Tour Operatorul are de asigurat in aceeasi zi transferuri pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau nu.
• Tour Operatorul nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
• Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare.
• Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta.
DOCUMENTE DE CALATORIE
• Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, CARTEA DE IDENTITATE SAU PASAPORTUL, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta.
• Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
• Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90
zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia)
• Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
• Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.
• In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate.
• Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul.
• Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.
CAZARE SI PROGRAMUL EXCURSIEI
• Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
• Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
• Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single.
• Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSPORTUL CU AUTOCARUL
• Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 20 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul inscris pe prezentul voucher.
• Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA ZBORUL CU AVIONUL:
• Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
• Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism.
• Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
• Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza.
• Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.
TURIST: Am luat la cunostinta si sunt de acord cu programul turistic si cu cele mentionate mai sus:___________________
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.
Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!